Projecten

Project 2019: Aanschaf van een tillift

TILLIFT:

In december 2019 was het dan zover! Na diverse acties om geld in te zamelen voor de stichting waaronder crowdfunding, een benefietwedstrijd, tweedehandsmarkt en een prachtige donatie van fonds gehandicapten sport konden wij over gaan tot het aanschaffen van de tillift.

Project 2023/2024

Aanschaf aangepast zadel voor minder valide ruiters.

Door de afgelopen jaren heen hebben wij gebruik gemaakt van een voltigeerpad met een singel voor de ruiters die niet in een regulier zadel passen. We hebben echter gemerkt dat dit te weinig ondersteuning bied aan deze ruiters.

Na een lange zoektocht zijn we uitgekomen bij Ibero Sattel.

Zij maken zadels passend naar de wensen van de stichting.

Momenteel heeft de manege HC de Lange Linschoten het zadel voor ons aangeschaft waardoor ruiters hier al gebruik van kunnen maken. Echter moeten wij dit zadel wel op termijn van de manege overnemen. Doormiddel van Crowdfunding en diverse acties die we zullen plannen in 2024 hopen we voldoende fondsen te kunnen werven om dit voor elkaar te krijgen.

Hieronder enkele foto’s van het zadel!