Donatie

Het doel van de stichting ‘Alle mensen te paard’ is om paardrijden voor iedereen mogelijk te maken, ongeacht de beperking die er is. Mensen met een geestelijke en/of lichamelijke beperking genieten enorm van het contact met paarden. Om dit voor meer mensen mogelijk te maken willen wij graag een tillift aanschaffen. Deze zijn echter erg kostbaar. Daarom zijn we op zoek naar sponsors en we hopen dat u daar één van zou willen worden.

Sponsor zijn van ‘Alle mensen te paard’ zou voor u kunnen betekenen dat u bij ons zusterbedrijf Hippisch Centrum De Lange Linschoten de gelegenheid krijgt een reclamebord op te hangen. Niet alleen rijden daar elke week 80-90 mensen paard, er worden ook regelmatig evenementen georganiseerd waar mensen van buitenaf komen.

Recent hebben de IJsselbode en het AD Groene Hart ons ondersteund door middel van het plaatsen van een artikel over de aanschaf van een tillift. Zij hebben ons toegezegd dat wanneer de tillift geplaatst is, zij wederom aandacht zullen besteden aan onze stichting.

Naast de aandacht die we generen in bijvoorbeeld de krant zijn wij zelf actief op social media en kunnen zo ruimschoots aandacht besteden aan onze sponsoren.

Alle kleine beetjes helpen en afhankelijk van het bedrag waarmee u ons zou sponsoren kunnen we bespreken op welke manier wij uw naam zouden vermelden.

U kunt doneren via https://www.doneeractie.nl/tilt-u-een-handje-mee/-29124 of te doneren op rekeningnummer: NL24Rabo0324667256